
Busques tranquil·litat i un pis acollidor a menys de 5 minuts de la platja?
Aquí trobem aquest Àtic al cor de Platja d'Aro.
Un pis molt lluminós, totalment exterior amb un ampli saló menjador amb sortida a una terrassa que envolta l´apartament, ideal amb vistes panoràmiques al mar i al centre de Platja d´Aro.
Es distribueix en dues habitacions, una doble amb sortida a balcó i una altra individual, a més compta amb un bany complet de tres peces amb banyera i una cuina independent completa que inclou vitroceràmica nova amb forn i nevera a estrenar. Tot està molt ben conservat i amb bons acabats, compta també amb fusteria exterior dalumini a la cuina ia la finestra de sortida a la terrassa del saló menjador.
Disposem també d´un jardí comunitari, on hi ha gronxadors i zones verdes per a nens, amb possibilitat de construir una piscina.
Aquesta tardor s'instal·larà un ascensor a l'edifici que està inclosa al preu de venda
Situat a 5 minuts de les platges de Castell-Platja d'Aro, les més boniques de la costa brava, i de tots els serveis necessaris. La zona és de fàcil aparcament pràcticament tot l'any.
L´immoble compta amb llicència turística, ideal per a rendibilitat. No dubtis a visitar-lo! Platja d´Aro, juntament amb Castell d´Aro i s´Agaró, és una població de la comarca del Baix Empordà.
Geogràficament, Platja d'Aro està situada al cor de la Costa Brava i compta amb moltes activitats a realitzar durant tot l'any. El lema “Platja d'Aro 365” ja ens anuncia que Platja d'Aro té vida durant tot l'any. Ja sigui hivern, primavera, estiu o tardor, a Platja d'Aro sempre trobareu la millor oferta lúdica, gastronòmica i cultural.
Des de les millors platges i cales, a les millors rutes o camins, ja sigui caminant o amb BTT. No ho dubtis i vine a visitar Platja d'Aro.
Esta información que se proporciona aquí está sujeta a errores y no forma parte de ningún contrato. La oferta se puede cambiar o retirar sin previo aviso. Los precios no incluyen los costes de compra
© 2023 ● immogrupstar ● Nota legal ● Privacitat ● Cookies ● Mapa Web
En primer lugar, gracias por contactarnos.
Hemos recibido su solicitud con respecto a la referencia de propiedad:AP-CTO81G. Uno de nuestros agentes se pondrá en contacto con usted lo antes posible.
En primer lugar, gracias por contactarnos.
Hemos recibido una solicitud de informe si baja el precio de la propiedad con la referencia: AP-CTO81G
Mientras tanto, eche un vistazo a esta selección de propiedades similares que podrían ser de su interés: