Av. de Castell d’Aro, 25 17250, Platja d’Aro, Girona
Exclusiva Immogrupstar: En un entorn privilegiat de Calonge, envoltada de camps de vinyes i situada prop d'un dels cellers més reconeguts de la zona, trobem aquesta magnífica casa de caràcter històric, construïda el 1890 i reformada íntegrament el 2017. Una propietat única que combina l'autenticitat de l'arquitectura tradicional de l'Empordà amb l'arquitectura tradicional de l'Empordà. va dur a terme respectant l'essència original de l'habitatge, recuperant materials tradicionals i integrant-los harmoniosament amb acabats d'alta qualitat. Destaquen el terra de toba original, acuradament restaurat, i la llar de foc de pedra de la cuina, elements que aporten calidesa, personalitat i un encant rústic excepcional. natural mitjançant radiadors ia l'aire condicionat instal·lat a totes les estances, combinant el caràcter d'una casa històrica amb les comoditats d'un habitatge modern. La piscina d'aigua salada completa aquest atractiu espai exterior, creant un autèntic oasi privat. La seva ubicació és un altre dels seus grans atractius: la propietat es troba a tan sols 1 km del centre de Calonge, a aproximadament 3 km de la platja més propera ia uns 25 minuts de l'aeroport de Girona, cosa que permet gaudir de la tranquil·litat de l'entorn vinícola sense renunciar a les proximitats. transport.Una propietat amb ànima i caràcter, on la història, els materials nobles i el luxe modern conviuen en perfecta harmonia. Ideal per als que busquen una casa singular, amb espais exteriors privats i una ubicació privilegiada en una de les zones més atractives de l'Empordà.
Esta información que se proporciona aquí está sujeta a errores y no forma parte de ningún contrato. La oferta se puede cambiar o retirar sin previo aviso. Los precios no incluyen los costes de compra
Calonge · Vizcondado de Cabanyes · Girona
Casas · Segona Mà
Calonge · Vizcondado de Cabanyes · Girona
Chalets Independientes · Segona Mà
© 2026 ● immogrupstar ● Nota legal ● Privacitat ● Cookies ● Mapa Web
En primer lugar, gracias por contactarnos.
Hemos recibido su solicitud con respecto a la referencia de propiedad:1501. Uno de nuestros agentes se pondrá en contacto con usted lo antes posible.
Calonge · Vizcondado de Cabanyes · Girona
Casas · Segona Mà
Calonge · Vizcondado de Cabanyes · Girona
Chalets Independientes · Segona Mà
En primer lugar, gracias por contactarnos.
Hemos recibido una solicitud de informe si baja el precio de la propiedad con la referencia: 1501
Mientras tanto, eche un vistazo a esta selección de propiedades similares que podrían ser de su interés:
Calonge · Vizcondado de Cabanyes · Girona
Casas · Segona Mà
Calonge · Vizcondado de Cabanyes · Girona
Chalets Independientes · Segona Mà