Contactar

972 819 894 665 654 356

immogrupstar@immogrupstar.com

Av. de Castell d’Aro, 25 17250, Platja d’Aro, Girona

Les nostres notícies Immogrupstar

Els portals immobiliaris, sota la lupa dels reguladors

Les autoritats analitzen si les plataformes compleixen amb la normativa de competència i transparència

Els principals portals immobiliaris han despertat l’atenció dels reguladors, que investiguen possibles pràctiques poc transparents en la publicació i gestió d’anuncis. L’augment dels preus de l’habitatge i la concentració d’oferta en poques plataformes han generat preocupació entre consumidors i administracions.

Segons fonts pròximes a la investigació, s’analitzen els algoritmes que ordenen i donen visibilitat als anuncis, ja que podrien afavorir determinats venedors o agències en detriment d’altres. També es planteja exigir més claredat en la informació econòmica dels anuncis, especialment en despeses addicionals com honoraris, impostos o condicions de finançament.

Des de les plataformes afectades, es defensa que el seu paper és essencial per facilitar el contacte entre compradors i venedors, i asseguren estar disposades a col·laborar amb els reguladors.

Els experts apunten que un major control podria contribuir a un mercat més just i transparent, en un moment en què l’accés a l’habitatge és un dels principals reptes socials i econòmics del país.

#Immobiliària #MercatImmobiliari #Habitatge #PortalsImmobiliaris #Transparència #Regulació #Competència #Propietats #InversióImmobiliària #NotíciesImmobiliàries #SectorImmobiliari

Compartir


Valoreu la vostra propietat aqui


WhatsApp