
Aquesta casa amb una ubicació perfecta, envoltada de natura i espectaculars vistes a Santa Maria de Solius. La ubicació immillorable, ja que forma part de cases de luxe del Golf.
Aquesta propietat amb grans espais es compon d'un saló molt lluminós i confortable amb llar de foc, cuina totalment equipada, semi oberta amb el menjador i sortida a l'exterior.
La zona exterior és gran, i també està dissenyada per fer vida fora de la casa, amb piscina. L'extensió del terreny és de 1500 m2, mentre que l'habitatge correspon a 450 m2 del total.
Totes les habitacions són espaioses i acollidores. L'immoble disposa d'un total de 6 habitacions amb armaris encastats, 4 banys.
Disposa d'una zona de servei, amb una àmplia sala d'estar i habitació més 1 bany.
Gran garatge amb capacitat per a 3 vehicles.
Esta información que se proporciona aquí está sujeta a errores y no forma parte de ningún contrato. La oferta se puede cambiar o retirar sin previo aviso. Los precios no incluyen los costes de compra
© 2021 ● immogrupstar ● Nota legal ● Privacitat ● Cookies ● Mapa Web
En primer lugar, gracias por contactarnos.
Hemos recibido su solicitud con respecto a la referencia de propiedad:CA-GOLF3. Uno de nuestros agentes se pondrá en contacto con usted lo antes posible.
En primer lugar, gracias por contactarnos.
Hemos recibido una solicitud de informe si baja el precio de la propiedad con la referencia: CA-GOLF3
Mientras tanto, eche un vistazo a esta selección de propiedades similares que podrían ser de su interés: